en lördag/söndag.

Sätter mig ner på bussätet och ser honom cykla iväg på min cykel. I korgen ligger tre gula höstlöv som blåst ner. Han stannar när han är förbi övergångsstället, tittar på mig och jag vinkar. Peppen för att lämna den killen för fem timmars jobb? Hehe nüll procent. 

Igår efter jobbet gick han och jag med Juls och tittade på Freds innebandymatch. Jag var nervös men de vann ju med cirka 13-1 så det gick ju bra. Älskar att kolla på innebandy! Mysigt med barnen som spelar i pauserna, att snacka på läktaren och ljudet av klubborna mot golvet. 

Efteråt gick vi till Bröderna Olsson Garlic and Shots. Strosade från Skanstull över Ringvägen, Katarina Bangata och snart var vi framme vid Folkungatan. Satte oss i baren där det var massor av folk och drack vitlöksöl. Hur knasigt? Ännu knasigare kanske var att det ändå smakade rätt gott. Åt sen massa jävla god mat, pratade Boda Borg och jag njöt av att ha de alla samlade. Nu återstår bara frågan hur mycket vitlök jag luktar idag...... 

Hoppas ni har finaste söndagen och njuter av solen. Jag är ledig nästa söndag först, grejt va?! ....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0