come on baby be brave, take your place.


Godmorgon fina! Ny dag idag och vissa som sovit extremt många timmar senaste dygnet (jag) känner sig faktiskt utvilade. Började dagen med varm choklad och mackor, unner mig lite såhär nu när det är becksvart ute. En snabb koll på termometern visade 16 grader inne och 6 ute. Fick bli en svart gosig tröja från Zara i Budapest tillsammans med mina svartvita brallor från monki. Kan eventuellt frysa häcken av mig idag, får se till att inte bli sittande. Nu spelas the weeknd i öronen, det är onsdag och jag har sju timmars jobb framför mig. Let's do this. Swag. 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Heja dig - lycka till!

Svar: Tack!
Julia

2013-10-17 @ 10:54:12
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0