träningspepp tjej!


Kände mig så grymt pepp på träning förut. 

Drog på Body Balance förut, seriöst ett så jäkla skönt pass! Skapade värsta adrenalinkicken i hela min kropp som fick mig att orka göra broccolisoppa när jag kom hem. Älskar också att mitt Sats blivit så grymt stort, finns hur mycket yta och nya maskiner som helst. Vore kul att veta vad en kan använda de till... 

Nu har mormor i alla fall efter många om och men kommit hem till Linkan efter att hennes barnbarn gjort så hon missat tåget.... Har varit så himla mysigt att ha henne här, älskar våra pratstunder, skratt och myskvällar. Hon är viktig för mig. 

Nu ska jag se ett avsnitt new girl och sen hoppa i säng. Det är mycket jobb denna veckan så försöker sova mycket och vill hinna träna massor! Trevlig vecka önskade jag kunderna på jobbet idag så det ska jag önska er med. Tjoho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0