thank god it's friday osv!


Idag ska jag jobba i bästa flanellskjortan  och med lockigt hår. 


Utomhus blåser det equals halsduk som mamma virkat åker på. Även nya leoglasses eftersom solen skiner. Är det bara jag eller har jag en lösnäsa?

Anyway, lyssnar på Retrograde och imorgon är jag ledig. Har precis fått hemlagat potatismos med hemlagade köttbullar, lyxen!!! Mysigt att mormor är där när jag kommer hem ikväll. Och imorgon är det barnkalas och skogskyrkogården, det ska bli coolt. Jag älskar ju Allahelgonahelgen, strosa runt i mörkret med någon man tycker om och titta på alla ljus och gravstenar. Tända ett ljus i minneslunden för dem jag saknar och för de bortglömda. Det blir fint. Wzup med er helg? Hoppas den blir galen. 
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0