***spela lite piano, äta pepparkaka och gå till ica***

Jag lyssnar på EMDs julskiva och spelar piano nu. Har kanske råkat lova Julie ett litet spel på adventsmyset på söndag, OPS. Ska i alla fall knalla ner till Ica nu med vått hår under en mössa. Har mjukisar (hehe) på mig, och tänker bara köpa massa goda dyra grejer tänker jag... Försöker göra så mycket snällt mot mig själv idag för det gör ont på insidan faktiskt. Hugger till lite när jag tittar ut, kollar på gamla bilder från de gångna två åren och tänker på Julia. Men att det gör ont är ju egentligen bara ett kvitto på att det varit bra här, inget annat!
 
 
Favoritstället i hela Stockholm. Älskade fina Nytorget.

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Åh vad mysigt med julskivan!

Svar: men visst vet du!
Julia

2013-11-29 @ 17:18:02
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Anonym

STARTAR VECKANS BLOGG KLOCKAN HALV TRE ! Va gärna med. kramar ha en bra dag!

2013-12-02 @ 11:10:20
URL: http://www.moack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0