morgon med sweetie och Nöjesguiden.

 
Tog sovmorgon till elva idag. Vaknade utsövd till solstrålar genom persiennerna. Kände för en promenad direkt men insåg att jag inte ens vill vara ute här när det är ljust längre. Hatar den här begränsningen. Bestämde mig snabbt för att åka till Telefonplan, ringde Fred som erbjöd sig att hämta/möta mig men fick ändå säga nej där, någon slags gräns för vad folk ska göra för mig måste det finnas. Gulligt värre dock. Gjorde i alla fall frukost på brödet Danny B och jag köpte för några dagar sen plus en sweetie som pappa köpte till mig igår! Det är någon slags söt grapefrukt, superfin i alla fall! Läste Nöjesguiden och drack kanelte till.
 
 
Extremt solljus idag, det gillar i alla fall min sweetie tror jag. Nu ska jag styra upp mitt liv, dvs dammsuga, moppa, damma, hänga in tvätt, duscha och röra mig mot Telefonplan. Risken att jag pausar med New girl, reterna av tårtan från igår, dricka mer te osv är stor men antar att det hör lediga dagar till. Kul att min pappa drog tidigt i morse för övrigt... 

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ser ut att ha varit en underbar morgon! :) Ha en fin dag! :)

Svar: Tack detsamma!
Julia

2013-11-13 @ 13:46:01
URL: http://twoplusone.se
Postat av: maja

sv: åh tack så enormt mycket! och ja, det var tanken i alla fall. kan inte franska egentligen lol

Svar: Älskar påhittad franska!
Julia

2013-11-13 @ 17:52:38
URL: http://bjorsne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0