lite förkyld men glad i magen.

Sitter på tuben med temuggen i ena handen årets första lussebulle i andra. Är förkyld, är sådär jobbig och snörvlar så andra tittar. I väskan ligger en Alvedon som ska ta så fort jag kommer till jobbet. Yes, work idag trots förkylning. Tänker att det bara är att bita ihop. Hade ju finaste kvällen igår. När jag slutade vid sju åkte jag hem till Julie och Fred (var annars?) där även Danny och Michael var. Åt pizza, drack öl, tittade på fotbollen och hade musikquiz. Vi var inte hemma förrän tre men då hade jag redan sovit lite i Michaels knä på golvet hemma hos J&F. Den här morgonen har vi försökt sova så länge som möjligt innan jag släpade mig upp till en dusch och M ner till Ica. Fick sen frulle och takeaway-muggen fylldes som sagt med te. Nu möter jag alla lördagspigga människor påväg mot brunch/shopping/mys/äventyr. Helt okej för imorgon är det min tur. Ledig söndag är lyx! 


Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Usch, krya på dig! Ha en fortsatt fin Lördag!

2013-11-16 @ 12:59:40
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0