i söndags.


Såhär pigg och fräsch var jag i söndags när Mikey och jag tog sovmorgon big time när solen lyste in på oss. Vi chillade i sängen med frukost bestående av banan med choklad (ugnsvarm, sååå gott), hundra koppar te och en halv lussebulle. Jag låg på hans bröst och försökte lära honom spela Where's my water på min nalle (hehe tänker börja använda det ordet igen). Sen rullade vi i alla fall in till stan där vi först besökte Åhléns och luktade igenom samtliga parfymer och jag köpte ett par vantar jag säkert hinner slarva bort på två veckor mvh optimist. Sen gick vi och tittade på skridskoåkning i Kungsan, cirka en miljard julkänslor men också lite sting i hjärtat av gamla minnen och älskade Stockholm. Sen promenerade vi genom gamla stan hand i hand och tog en buss till söder där vi åt tapas. Tokigt bra söndag förutom hejdå ha det ta puss vid tåget sen. Fick även avsluta söndagen snorig som ett as hos min bästa vän, lyxen i det asså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0