en ledig fredag ni vet.


Idag är jag ledig! Har börjat med sovmorgon, god frukost och tv-tittande. Är nu påväg hemåt för tvätt och fix. Ska försöka ta mig ut på en liten promenad i solen mellan maskinerna. Ikväll ska jag käka middag på Köttbaren med Julie och Fred, ska bli kul att gå dit och ta reda lite på hur de tänker i och med att köttindustrin är så himla omiljövänlig. De ska också ha sjukt god mat! Innan det vill jag gärna hinna träffa Danne för lite catch up också!

Alla kriterier för en härlig dag detta! Det enda negativa är mensvärksdöden. Alltså på riktigt, svimningsrisk på tunnelbanan alltså, så jävla osoft. Kul att kroppen är frisk i alla fall, de små vinsterna räknas också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0