en halv helg.

5 hela nya låtar har lagts till i min favoritplaylist och jag känner mig så nöjd med det. Vickar med foten i takt på tunnelbanan, dansar i badrummet med ta tandborsten i munnen och mimar i mörkret påväg hem från bussen. 

Igår kom ju Julie och hennes mamma Gitte till jobbet och hämtade mig. Bästa att bli uppmött sådär. Vi åkte tillsammans till Telefonplan där det serverades glögg (övar på att älska det) och pepparkakor med ädelost vilket är min nya fav. Sen lånade Julia och jag Gittes bil och åkte till Ikea halv åtta för att köpa en säng, roligt äventyr!!!! Sen åt vi tacos, Jullan fick en lugg och så tittade vi på Ciderhusreglerna. Perf kväll. 

Denna morgon sov vi till elva allihop. Älskar att sova. Sen gick vi till Midsommarkransen och det fanns så galet mycket fint för det var konstrunda och allt var öppet! Brekkie åt vi på Ett Skafferi och sen skiljdes vi åt, de mot stan och jag hemåt. Tänker titta på TV och packa lite. Där har ni lördagskvällen.... Tjoho! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0