Valborg.

Sitter på centralen och ska snart hoppa på tåget mot älsklingskarlstad. Ska sjunka ner i ett mjukt säte och titta på cirka femton communityavsnitt som jag fick i inflyttningspresent av Victor! Fick just köpa en liten pommes på Burger King dock, mensvärksdöden. Gott var det. Nu tror jag precis det blev minus 5 grader här, det blåser som attan.. Tur att jag snart hoppar på tåget.

Hallå för övrigt hade jag bästa Valborg någonsin! Vi var hos mig och först kom Sara och vi tog varsitt glas vitt och snackade igenom några missade veckor. Sen kom Julie och Fred och vi gick med filtar omlindade om oss och började grilla i kvällssolen. Gick in och skulle duka upp och då kom älskling med blommor och choklad!! Blev megalycklig. Daniel joinade och vi åt majskolvar, korv, potatissallad med getost och drack massa gott! Sen åkte vi till Torsvik och tittade på elden. Kvällen avslutades vid tvåsnåret med cava, alias och tårta. Bästaste bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0