undran.

Jag är hemma i Karlstad. Ligger i soffan och ska snart klappa igen och lägga mig så jag vaknar pigg i morgon till mer sol! Har spenderat dagen på sommarstugan och kände av riktig vårvärme äntligen, helt jäkla ljuvligt. Åkte sen in till stan igen och mami och jag gick på body balance vilket var mysigt och skönt. Mitt tredje pass denna vecka! 
Känslorna är så himla blandade när jag är hemma. Förstår att det måste vara det för de andra i familjen också. Jag är ett mellanting, någonstans mellan barn och vuxen. En gäst eller en familjemedlem? Självklart märks det att de är glada över att jag är hemma i alla deras skratt och ord men det är någonting där. Något som gör mig lite orolig. Och magen snörper ihop sig när jag tänker på att säga hejdå, samtidigt som jag längtar lite efter min Lidingölägenhet. 
På tisdag åker jag dock till Örebro och Patzi. Pratade idag och det låter som om han är lite mer ledig och har lite mer tid vilket verkar gött. Då kan man ju göra massa kul grejer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0