trädgårdsdans.

Igår gick Julia och jag till Trädgården och jag hade typ min roligaste natt på så jävla länge.
Det bästa är att jag inte ens minns när denna bild togs. Tycker bara vi ser så jävla glada och vilda ut. 
 
Sjukt mycket dans, sjukt sköna människor, sjukt dyr öl och så jävla fint. Julia fick en brownie i håret och jag ville egentligen bara gråta av lycka för att jag var ung, full och kände mig så jävla snygg i Julies klänning.
min bebe.
Jag minns att jag såg termometern på Gondolen någon gång på natten (när i helvete då?) och den visade elva grader. Jag frös inte ens sekund. 
 
Att vi sen kom hem klockan fem från en efterfest och gick och la oss när solen gick upp hör ju också till. Och att min bh togs av på dansgolvet och hamnade i handväskan. Behövde kunna shejka tror jag anledning var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0