everyone will hurt you, so you just gotta have to find the ones worth suffering for.

Apati. Puls som skenar. Sorg. Ont ont ont. Vad är det med mig? Livet leker väl? Tänker på dig, tänker definitivt på mig. Svåra val. Eller? Jag vill som vanligt ha hela kakan och spara den samtidigt, dricka från både drinkarna, gå på båda vägarna. Skräcken över att missa, offra något som aldrig kan komma tillbaka. Samma känsla som alla har eller bara specifikt för mig? Hur gör man? Frågorna sträcker sig över alla val man gör. Valen att göra ett aktivt val. Jobba eller vara ledig. Dansa eller springa, äta eller att svälta, umgås eller isolera sig. Det är de valen som klumpar sig i mig och får mig att sjunka ihop någon millimeter när jag tänker på det. Ensam i det. Onämnbart. Och så tänker jag på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0