bara minnen.

Efter fyra dagar i Örebro och fem i karlstad står jag nu på tuben i Stockholm igen. Örebro har varit så himla mysigt, känns som jag får fler vänner där varenda gång jag åker dit! Det var även så jävla skönt att ha några fler dagar än den där vanliga fredagskvällen, lördagen då allt ska hända och sen söndag. Igår åkte jag, Felix, Jessica och ett stort gäng av Jess kompisar på kosläpp i Askersund. Det var himla mysigt och man fick bulle och mjölk så vi var nöjda. Och i onsdags gick jag, Patz och Felix på stan en stund och sen träffade jag mys-Ebba och åt kolakakor. Avslutade kvällen på kåren med öl och hockey.
Men nu är jag snart hemma och min ledighet är slut. Nu ska det bli sju dagars jobb innan det äntligen blir helg. Ska försöka hinna träna och fånga så många soltimmar som möjligt! Men nu, hoppa på banan och vara glad åt veckan som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0