sjukmörker.

Har kanske gått in en vägg. Är kanske utmattad. Vaknar kvart i tio, tittar på svanprinsessan och sover sen till halv tre. Får frossbrytning av att dagen bara sprungit förbi och lämnat mig kvar. I morgon måste jag försöka röra mig lite, se om huvudvärken släpper. Är rädd, drömmer mardrömmar. Finns ingen annanstans jag vill vara just nu än här hos Julie och Fred. Kanske hemma hos mamma och pappa. Total trygghet är vad jag eftersträvar och den yttre världen känns enormt läskig efter dokumentären the cove och filmen into the wild. Ska släcka jordgloben nu och vakna till en ny dag. Glömma att jag skrev ordet begravning i kalendern idag eller att vårt samtal innehöll noll procent värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0