kick this tuesdays as.

Sitter på tunnelbanan, nästan framme vid jobbet. Solen strålar ute och detta är en fyradagarsvecka, bådar gott! Är seg i kroppen dock, Julie och jag körde hårt på Sats igår och till råga på allt har jag börjat använda mina rosa easytone-skor vilket pinsamt nog faktiskt ger träningsvärk..

Efter passet adopterade Julie och Fred mig igen, jag blev serverad lasagne och två avsnitt familjen annorlunda. Hann också maratonsnacka med Jess, underbara kvinna, och även med min baby. Så så värt och nu är livet på rätsida igen tror jag. Det går inte enligt mina ritningar men jag är glad att följa någon annans för tillfället.

Funderar redan nu på om jag kommer palla ett träningspass ikväll, jobbar ändå till halv fem.. Några grey's, mörk choklad och nana tidigt är ju mer min melodi... Dags att ändra på dock, från förra sommaren har jag gått ner sju kilo, nu är jag redo att ta tillbaka några i form av muskler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0