det där med mat som gör mig galen.

Freakade ut på Ica i hungerstrejk och var sugen på precis allt. Kom hem med ölkorv, skagenröra, soltorkade tomater och massa apelsiner exempelvis. Blandade ihop en sallad med de soltorkade tomaterna, mozarella och chorizo och ringlade över ton med olivolja. Så jävla gott! Gjorde sedan nötfärsbiffar med fetaost i att ha i kylen, gott att ta innan träning eller äta till frukost! En apelsin ska jag pressa och dricka juicen av till frukost i morgon, längtar redan. Kalaset var ju inte billigt, men jag tänker mig att äter jag och mår bra slipper jag köpa nödhunger-choklad på pressbyrån varje dag.

Nu, ljuvliga timmar sömn innan karusellen börjar igen. Ska få den att snurra åt mitt håll och starta morgonen vid mina nya tulpaner. Sov gott!
Ps. Pappa är här och är magsjuk. Kanske inte drömscenariot men livet är så mycket enklare ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0