blondie.

Två och en halv timme har jag spenderat hos frisören. Hon var irriterad, kletade färg i mitt öga men var tydligen bra på det hon gjorde för jag känner mig fin trots väldigt liten skillnad. Blondie i alla fall. Blondie på väg till Lidingö och CV-skrivande och möjligtvis (troligtvis) något avsnitt grey's. Smått ångest för utebliven träning idag, åt som ett djur på jobbet. Att gå upp 05.15 tär..

Och CV-skivande som sagt. Nu jäklar ska jag hoppa på den karusellen igen. Och jag erkänner, att jakten är näst intill underhållande men bytet desto mindre. Vad jag snackar om? Att jobba fortfarande inte hamnat på Top 10- listan. Dock ligger pengar farligt högt. Så jag blir den där Julia som aldrig varit på intervju utan att få jobbet. Farlig tjej. Ovetande tjej. Först ska jag i alla fall svira om till mjukis och nattlinne och äta några fetaostbiffar med sallad. Snart fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0