svensk morgon.

Frulle på balkongen efter att ha pratat med Fredrik i 40 minuter på telefon. Min peppkille i Linkan det där alltså. På studenten får vi ses och håna folk ihop igen!

Solen skiner med yr lovar regn vid tolv så jag ska börja städa så fort hallon/mangosmootien är uppäten. Senare ska jag åka in till stan och fixa lite grejer inför minis student och ska även kolla på ett par tjusiga skor. Insåg dock att jag har 1200kr kvar på kontot denna månad, när kommer skattepengarna?!? Men alltså, utanför mitt fönster har de sen åtta i morse håller på med en motorsåg. Det enda som gör det okej är att det är typ artonåriga killar som utför arbetet och kallar sig "slitdjur". Kul ju. Nu, dags att sätta igång lite musik (måste kanske stänga fönstret så de inte hör mina bieberlåtar, men det kanske bara är töntigt?) och fräscha upp lägenheten. Ha en fin måndag allesammen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0