sommarlovsliv.

Helgen rullar så himla bra! Igår pussade jag min skatt hejdå på morgonen och åkte till Twillan. Sålde så jäävla bra och var helt slut efteråt. Sen åkte jag till Liljeholmen och besökte systemet och Willys med Julia. Åkte sen hem till dem och vi parkerade oss på balkongen med guaccemole och öl, njutning! Emilia kom på middag och vi åt lasagne alla fyra och vinet flödade! Mysigt.

När det lilla mörker som kommer om nätterna nu kom åkte Juls och jag till Trädgården. En timme i kö senare (pust) kom vi in. Dansade en stund innan vi träffade på sjukt efterlängtade vänner från Karlstad, Kalle, Jocke och Jake! Tillsammans med dem och några till drog vi vid stängning till Skinnarviksberget och såg soluppgången. Jag fucking ÄLSKAR den här stan, särskilt på sommaren!

Idag har bestått av sovning, balkonghäng, solning i svandammsparken och käk på svenska hamburgeköket. Livet alltså, sommar och allting. Tacksamheten är så stor!


Kommentarer
Postat av: Maja

Asså älskar första bilden!

2013-06-09 @ 11:11:05
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0