picknick med saknad tjej.

Riddarholmen, sol, babybell (himmelskt gott!!), keso, nötter, skratt, vågor, Stockholm! Sommarkvällar som denna alltså, inte konstigt vintern känns trist och ensam när man inte vågar gå ut efter fyra.

Ett litet tillägg. Det är strejk i kollektivtrafiken i Stockholm. Jag känner mig som George i grey's när sjuksköterskorna strejkar, HEJA! Antar att det är för högre löner? Klart ni ska ha! Eller vet ju inte om ni tjänar direktörslöner i och för sig... Men i alla fall, detta påverkar ju mig som bor ute i världens ände på min lilla ö. Söker därför skydd hos Patrics föräldrar ikväll. Förhoppningsvis kommer han hem också! Så, ha en grejt dag med vänlig hälsning #hejastrejken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0