Krigets unga hjärtan.

Igår kollade jag klart de sista två delarna av SVTs "Krigets unga hjärtan". Hade inte mina samhällskritiska glasögon på mig utan bara ÄLSKAR serien. Satan så bra, hur den fångar mig, hur de visar att det var fan inte lätt att vara tysk under andra världskriget heller (säkert en miljon lättare än att vara jude ändå såklart), hur det känns att leda sina män rakt in i döden och partisanernas sida osv osv. Fem vänner och deras resa genom kriget. En kille, Wilhelm, är också så satans snygg och nu har jag en liten crush på honom. Kan någon snälla skicka honom till Hollywood så jag får se honom igen? #uppspeladtjej


Kommentarer
Postat av: sophia

klart bästa jag sett på år, men ändå, Friedhelm slår ju Wilhelm med hästlängder!

2013-06-24 @ 17:38:29
URL: http://enmansteater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0