vakna upp utan väckarklocka.

Nu har jag semester! Igår efter jobbet käkade Sarapupp och jag sushi i Tegnerlunden och på kvällen kom Julia och vi kollade på Harry Potter och åt gottis. Perfekt sätt att fira in semester tycker jag! Den här morgonen tog jag välförtjänt sovmorgon och ligger nu och steker mig på balkongen och äter vattenmelon till frukost. Andra sakernas ska göra på semester är:
1. Åka till Finnhamn ikväll till min love, äta på hans restaurang och träffa hans kompisar.
2. Åka till Patz sommarstuga och bara vara. Mysa ihop, dricka vin och bada.
3. Åka till Fjällbacka med Fred, Julie och Svedin, roadtrip. Bada i riktigt salt vatten, springa på bergen, spela kort och gå till bageriet.
4. Åka hem till Värmland och familjen, hänga på stugan, titta på tv, plocka blåbär och baka med mamma. Vindsurfa också.
5. Hitta på oplanerade sjukt softa grejer och bara chilla.
Det här blir så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0