i basen.

Hemma igen! Glömde telefonladdaren hemma så har inte en bild, ingenting. Tråkigt. Och just nu längtar jag tillbaka så himla mycket. Att vakna där, känna den där speciella doften av Kaggebo. Få en hembakt brödbulle i handen, gosa med hundarna, planera dagen. Vi har varit ute på havet i solen, badat med Tuva och Vilda, spelat dart, simmat i poolen, ätit hemgjorda pommes och plockat smultron. Nostalgi och total lugnkänsla, helt helt underbart.

Igår åkte Max och jag i alla fall mot Stockholm och hämtade upp pappa på gullmarsplan. Tog oss sen mot Älgö och Peter, Ulrica och Wilhelm. Dom bor så extremt vackert och hade redan langat in köttet i grillen när vi kom. Vi kastade oss i alla fall på deras vattenskotrar och körde iväg. Hur kul som helst! Avslutade med bastu och bad precis som det ska vara. Satt sen länge och käkade och bara njöt innan vi for hem till Lidingö.

Och här är jag nu. Pappa och Max har åkt mot Karlstad och jag börjar klockan ett. Känns som om jag varit borta hur länge som helst, vilket ju är en underbar känsla. Tråkigt bara att det känns så tomt. Vill helst av allt vända mig om och vakna i Kaggebo istället. Fast samtidigt väntar andra grejer nu. Imorgon kommer Patric och jag ska jobba tors-sön och sen nästa vecka bara innan riktiga semestern börjar!!


Kommentarer
Postat av: julia

Har kollat din blogg minst 10ggr om dagen och ÄNTLIGEN ett inlägg. Stalker?

2013-07-11 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0