födelsedag och snart-antagningsbesked.

Den här grabben har fyllt år! Just nu ligger han hemma i min säng eller soffa och tar igen sig efter tusen jobbtimmar ute på Finnhamn. Själv är jag på väg till jobbet och hela pendeltågsvagnen luktar kattmat. Kul. Snart kommer antagningsbeskedet också. Andnöd. Är obehagligt medveten om att nytt äventyr behövs och att trots min kärlek för jobb och mitt uppbyggda hat (ogillande) för plugg så är det dags nu. Lämna tryggheten, testa vingarna, bo med Patric igen. Men tre år? Tre år. Åh måste peppa igång mig själv! Vill inte göra som i våras, dra mig ur i sista sekund. Men tänk om det inte är min väg? Det är väl egentligen inte så farligt att gå på fel väg ett tag men ändå. Pust. Peppa igång nu.


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan väl pröva i alla fall? Om du får chansen. Du kan ju bara hoppa av sen om du känner att det inte passar. Då har du testat i alla fall och då vet att "nej, det här var inget för mig", om det nu är så det skulle kännas :)

2013-07-02 @ 17:12:34
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0