boxning, filmkväll och min nya gula tröja.

Sommar och jag är inne på min nu tredje lediga dag, satan så gött! I morgon börjar fem dagars jobb men i slutet på söndagen där hägrar ju semestern!!!!!

Igår hade vi filmkväll hos Julie och fred med dannyboy. Vi såg en film som jag tror hette Sanctun, den var hyfsad. Sällskapet var bättre och vi käkade tacos och jordgubbar, ej i kombination dock.

Nu är jag påväg hem till Lidingö för städning.. Behöva en uppfräschning och vet ju hur gött det kommer kännas efteråt. Ikväll ska Julia och jag boxas på Medis, både längtar och är livrädd. Igår drog hon med mig på intervaller och min träning har ju i princip tagit sommarledigt så det var svinjobbigt. Känns i ben och rygg idag. Men skönt för armarna att få pumpa ikväll då kanske. Ska brotta ner juls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0