jag knycker en söndagslista av sara.

1. Hur gammal är du om fem år? 26, oändligt gammalt. 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lillebror, har saknat honom galet mycket märkte jag. Vi hade även vårt första "outside the syskon-box - moment" i helgen. När man helt plötsligt börjar prata som kompisar utan att dra klyschorna. Som att man väljer varandra som vänner förutom blodsbanden också. Förstår ni? 
3. Hur lång är du? 174cm. 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Yes man med morbror, behövde skratta och titta på söta Zooey. 
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Pappa.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Du med baby <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, tills jag började med ett förjävligt distansförhållande. 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta. 
10. När såg du senast din mamma? Idag vid fyra när de åkte hem till Karlstad. 
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå. 
12. När vaknade du i dag? 9.04 av mitt alarm och sen klockan 10 när mamma ringde och väckte oss för att vi inte skulle missa hotellfrukosten! 
13. Vilken är din favoritjulsång? Alla godingarna som Last Christmas, Tänd ett ljus och All i want for Christmas is you. 
14. Vilken är din favoritplats? Patrics famn. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Plattan tror jag. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm, förmodligen har vi bytt till oss en lägenhet på något jävligt bra ställe med eget 7eleven nedanför gatan och med skogen bredvid. Jag kommer förmodligen inte ens ha ett fast jobb utan bara föda upp hundar, extrajobba på en sjukgymnastpraktik, läsa kurser om hälsa på SU och fredagshandla skaldjur på Hötorget.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon skulle titta in på mig genom fönstret. 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Åh, just nu vet jag inte ens när jag skrattade sist vilket ju låter extremt sorgligt. Stressig dag, sorglig dag. Men det var nog igår, när Max och jag var på Koh Phan-Ghan och drack Chang och han berättade om hans studentresa till Magaluf. En dag utan skratt? 
19. Hur stor är din säng? Har precis uppdaterat mig till säng från soffa. Tror dock att den bara är 90cm. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan oftast men nu är det ju minusgrader inne typ så då använder jag ett av mina hundra nattlinnen. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 4
24. Vilka städer har du bott i? Göteborg, Karlstad, Sälen och Stockholm. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Har nog strumpor ofta men är det varmt är jag gärna barfota. 
26. Är du social? Då och då. 
27. Vilken är din favoritglass? Äter bara glass om det är extremt mycket choklad i, eller isglass!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jordgubbstårta.
29. Tycker du om kinamat? Äter typ aldrig det.
30. Tycker du om kaffe? Ogillar starkt. 
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nej. 
33. Kan du spela poker? Ja! Men suger tydligen...
34. Tycker du om att mysa/kela? Älskar't
35. Är du en beroendemänniska? Oh ja, mitt sockerberoende är värre än allt. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Nadja heter hon. 
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska. Je voudrais mon petite ami chez moi. Il est mon coeur. Typ. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Älskar båda men väljer havet. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Samma som babysarah, mat och resor. 
42. Äger du dyrbara smycken? Dyrbara för mig
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? hehe grey's. 
44. Kan du rulla med tungan? Självklart. 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, man har ju olika humor vem man än är med. Men Fredrik, Sarvin och jag själv. 
46. Sover du med gosedjur? I Karlstad. 
47. Vad har du för ringsignal? Någon jävla iPhonesignal, hur tråkigt? 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Hur mycket som helst!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Enorm orientalisk matta på golet. 
50. Flirtar du mycket? Verkligen, skulle kalla det hobby. 
51. Kan du byta olja på bilen? Inte i närheten. 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Kör knappt bil. 
53. Vilken var den senaste boken du läste? 50 nyanser av honom. 
54. Läser du någon dagstidning? Räknas push-notiser från Aftonbladet?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Varenda gång jag åker bil! 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Pappa hade p4 på i bilen...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mina jobbtider i februari. 
59. När var du i kyrkan senast? I fredags på Claes examen. 
60. Är du lycklig? Har allt man kan önska, eller hade för sju timmar sedan. Jobbar på det. 

Kommentarer
Postat av: Patz

Räknar du verkligen sälen som en stad? :P
Och de finns väl obehagligare ställen än plattan?... :D

2013-01-27 @ 23:38:17
Postat av: Sara

Klart Sälen är en stad, Patz!

Älskar såna här listor, vi borde göra det oftare julis :*

2013-01-29 @ 12:04:29
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0