de tre bästa youtube-klippen 2012.

Hampton Williams som dansar som en freakin' gud. Åh jag blir helt ställd och bara känner att jag vill lära mig det där, om så bara en femtedel. När jag såg det här i början på året kommer jag ihåg att jag var helt tagen, precis som jag blir nu när jag ser det igen.
 
Det här klippet har jag dock sett några fler gånger, ett tag var det det sista jag såg innan jag somnade... Jag älskar det här klippet, hur muppigt det än är. Så sjukt himla underbart!
 
 
Det här kan ju dock ha varit det roligaste som hände mig på hela året. Skrattade så jag fick ont överallt och även om det blir hundrafjortonde gången jag ser den så älskar jag den! 

Kommentarer
Postat av: Sara

okej, andra klippet, samma kille? och uppstoppad snopp? sjukt fin sång, men vad händer med de centrala delarna?

2013-01-02 @ 20:48:38
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0