Listen.

Är så allvarligt trött att jag seriöst funderade på att utesluta tandborstning och obligatoriska candycrush-spelandet. Men efter ett oljebad är jag nu alltså redo att sjunka ner i mina silkeslakan och låta kroppen vila. Har varit några intensiva dagar och har längtat efter mina älskade tio timmars sömn per natt. I morgon är det träning på kvällen igen, har precis låtit träningsvärken komma ikapp så är inte överdrivet pepp men förhoppningsvis styr det upp sig. Undra om det är jag och 29 singlar på det passet med tanke på dagens tema? Alla hjärtans dag, kanske ingen superviktig dag, förra året missade vi den till och med. Blev påminda av ägaren till hotellet vi bodde på just när vi kom hem efter att ha käkat. I morgon kommer dagen dock vara mer etsad i huvudet.

Men nu kommer sömnen och efter terapin idag är det bara att ta tag i mig själv och sluta gnälla. Vad vill jag göra i sommar? Vad får mig glad? Vilken mat gör mig pigg? Vill jag lämna Stockholm?
Låter drömmarna försöka bena ut det under dessa kommande ljuvliga tio timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0