mitt 2013: februari

Februari var kort, kallt och jag minns det knappt? Jag jobbade dubbla jobb som alltid, köpte hem tulpaner och läste ut Blå Koral när jag var hemma och sjuk i typ en vecka. Såhär fint var i alla fall mitt vardagsrum (som min bror huserar i nuförtiden!).
 
 
Sarvin och jag satt i skolan två hela dagar med vår bajskomplettering med endast pauser för selfies på toan. Har för mig att vi slet som djur med den där kompletteringen och när vi väl lämnade in den sa vår lärare "oj men det där blev ett litet misstag, ni skulle bara ändrat det här stycket". Klassisk förvirring med om en ska skjuta sig själv eller skratta.
 
Mamma fyllde år i februari och var hos mig så jag väckte henne med kaffe i Lilla My-muggen vilket kändes extremt bra i och med att jag missat hennes födelsedag i så många år. Sista januari skaffade jag äntligen medlemsskap på Sats så i februari gjorde jag allt för att försöka komma igång med träning som legat på hyllan i typ två år bortsett från simningen (som ju också är träning?).
 
Det blev alla hjärtans dag och jag fick blombud hem till mig. Himla tjusig och fint. Hade även inflyttningsfest med morbror som var så himla kul. Hans och mina kompisar blandade, massa bål och extremt roliga diskussioner. Dessutom fick alla göra egen pizza! Som ni ser på denna suddiga bild var jag extremfull och spydde hela natten. Sjukt oglamouröst och inget att rekommendera...
 
 
Det vart heller aldrig sådär mycket bloggning eftersom jag inte hade något internet förutom det på telefonen. Tror kanske ändå att månaden var helt okej. Februari är ju oftast inte den roligaste även om det är då solen återvänder, älskade fina sol. Minns hur en väntade på den 1a februari i Stöten, dagen då solen i några minuter gick över bergen och lyste på oss på soltorget. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Riktigt fint! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

2013-12-05 @ 12:41:16
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0