en halv ko, pizzakväll och Ikea.


Nu ligger jag i sängen med en sovande Mikey på axeln. Det är inte så skönt men hans andetag mot min hals och hans hår mot min kind slår det. Kan inte fatta hur kär jag är i honom?! Det gör mig galen/fnittrig/lycklig samtidigt som jag också blir orolig för att han ska försvinna eller för att jag ska spricka av kärlek (finaste i-landslproblemet). 

Tidigare ikväll gick ju mamma och jag på konsert i Domkyrkan. Det var en pensionärskör som sjöng julsånger och hela kyrkan var fylld! Mamma och jag älskar ju att sjunga så vi klämde i till de flesta sånger till omgivningens... besvikelse? Älskar att kunna busa med mami på daglig basis igen. 

Efteråt åkte jag hem till Michaels syster och åt pizza med M, hans mamma, syster och systerson. Vi hade det supermysigt, tittade på Bilar 2 och fick smaka på hemgjord pepparkaksdeg. Vi fick även låna deras bil som vi tog till Ikea där vi småshoppade lite och gick runt och var irriterande kära. Jag var dock trött och M drog runt mig på vagnen.. Denna infektion alltså. 

Avslutade kvällen med att åka ut till Andreas och Therese för att hämta vår halva ko... Ja vi har alltså köpt kött av en halv ko, inte en pryl till går in i frysen nu hehe. Där fick vi i alla fall lussebullar och julmust och jag dog på hur fint de bodde! Plötsligt kändes vår etta lite liten. Nu ska jag krypa närmare den här skatten och somna lycklig bredvid honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0