say my name.

Igår hade jag maratonsnack och fika med Jonas. Gick därifrån så himla peppad och stark! Klockan var halv nio men jag svängde in på Sats vid halv niosnåret. Körde ett hårt men kort konditionspass (den bästa träningen är den som blir av!) och lummande sen hem.

Nu är det onsdagmorgon, solen lyser superstarkt på mig när jag och banan åker över bron och idag är sista dagen. Har väldigt få ångestkänslor över det där, vet att jag kommer tillbaka som vikarie snart och får träffa dem igen! Sista dagen ska firas genom att släpa en par pjäxor över hela Stockholm och sen slutligtvis få hem Ramona på vin! Har saknat den där donnan, så jävla synd att inte Sarvin kunde hänga på. Men i alla fall! Onsdag, solen skiner, calvin harris i lurarna och easytone på fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0