Ramlösa, kupé och ett sjukt mjukt tågsäte.

Nu äntligen sitter jag på tåget mot Örebro! Första stoppet på resan för att få lite pojkvänsmys och så. Imorgon rullar jag mot Karlstad för främst Gavlings begravning men också lite familjehäng och några öl med Helena. Och på söndag drar pappa, Max.och jag till Alperna med Smilla och Tom!!!!! Längtar till tusen.

Har haft den stressigaste morgonen någonsin med all packning kvar, diskning, dusch och allmänt prepp för en lägenhet som ska vara ensam en vecka. Efter sånna morgnar känns det bara bäst att luta sig tillbaka på tåget med en Ramlösa (världens bästa smak!), en god fralla och läsa Kupé tills man somnar. Det är faktiskt livskvalité!

Anledningen till att jag var så stört trött imorse kan ha varit de timmar jag spenderade med Ramona på Vapiano igårkväll. Vi drack cider och jag tror jag klämde en hel salamipizza, sanslöst gott. Catchade up på all den tid jag legat i soffan och tyckt synd om mig själv framför grey's. Välbehövligt! Mysig tjej det där.

Nu livet kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0