I'm a belieber!

Existerar dagar som igår? Sov till halv tolv, städade sen lägenheten grymt noggrant med moppning och grejer. Lyssnade på Petter i bakgrunden, han är så jäkla grym och texterna lämnar mig med ett leende på läpparna. Handlade käk, till lunch blev det avokado och ett hekto färska räkor, åh. Drog sen och tränade. Älskar sats lokaler på Lidingö och igår var det typ alldeles tomt, helt underbart. Jag känner av ben och mage idag, både gött och jobbigt.
Svirade sen om och drog in och mötte upp Juls och Fred. Vi gick på bio och såg små citroner gula. Ganska mysig men inte toppklass. Sen tog Julia med oss till Kåken där vi lyckades dra i oss två öl och en drink vilket resulterade i att jag blev lite på lyset. Grymt mysigt hade vi det i alla fall! Åkte hem och sen kom äntligen Patz och det blev mys.

Nu, tre timmars jobb! Och ja, jag lyssnar lite på Justin idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0