boxning, vårkväll och pizza.

Åh herregud vad boxningen var rolig igår!!!! Under uppvärmningen blev jag dock lite nervös eftersom jag redan då kände mig knäckt av trötthet, det var ju första passet sen i söndags (dåligt!). Men sen skulle Juls och jag börja slå på varandra och det var ju dödskul men jobbigt. Vi körde uppercuts, krokar, kombinationer, tempoövningar och avslutade med cirkelträning då man fick slå på nästan alla. Superkul! Efteråt berömde instruktören oss och varnade oss för att vi kunde känna oss lite skakiga. Först sa jag "vi tränar mer" men så slutade det ändå med att vi gick mot duscharna. Väl där började skakandet och att få ut shampoo ur flaskan blev nästintill en omöjlighet. Pjuh!

Efteråt drog vi till Telefonplan och köpte pizzakit. Det var jättehärligt ute, kvällssol och varmt i luften. Den där våren som alla snackar om. Gick hem till Juls och Fred och fixade i alla fall salamipizza med fetaost och getost. Svingott! Kollade sen på filmen cup of love som verkligen är fin och romantisk. La oss sen efter många skratt och nu har jag sovit till elva, panik! Skönt också i och för sig.

Idag går det inte att använda armarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0