schoolbag, papers and a lot of reading... Hello a new era!

Nu har jag varit i skolan för första gången på två år typ. Börjat på universitet liksom. Tar just nu en paus i en av de alla engelska böcker jag ska ha läst 3 kapitel i tills imorgon. Har helt glömt bort hur sånt här går till, tar en paus typ var tionde minut för att kunna fokusera. Men nu är jag igång och det är lika bra att fortsätta, tror bara jag ska flytta ut i den varma höstsolen så jag inte missar dagen helt! Och just det, hur mycket ska kurslitteratur få ruinera mig, alla böckerna jag köpt hittills har kostat skjortan (400). Ses på eldoradohyllan på Willys...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) tyckte din blogg var så härlig och skoj du verkar så glad och söt är du med :) ser dock inte ut som du sminkar dig något, men det är jätte fint :)

2012-09-03 @ 22:30:23
Postat av: Anonym

ser nu att den meningen ser jätte konstig ut i slutet :O , satt och tänkte på mig själv att jag inte sminkar mig varje dag men du ser su fräsh ut och pigg, medans jag ser så trött och nyvaken ut alltid :P

2012-09-03 @ 22:31:33
Postat av: Julia

Baby du är bäst!

2012-09-04 @ 09:49:00
URL: http://juliamaryhedvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0