oh god, show some mercy...

Jag ligger nedbäddad i sängen, Patrics tjocktröja på och mysfilten över mig. Helgen har gått lite i moll. Tog faktiskt fredag och somnade tidigt men kompenserade med att gå upp med solen för att hinna plugga innan jobbet. Cykla till centrum, jobba sex timmar med söta Johanna, plugg på rasten.

Hem igen, trycka två kanelbullar och iväg till Patrics mormor och morfar för valpgos. Få akutont i magen och köra jättesnabbt hem. Ligga i festoutfiten i sängen med kepsen över ansiktet och gräma sig över krampen och över faktumet att morbrosios fest blir missad. Klämde tre disneyfilmer efter det. (101 dalmatiner, Ringaren i Notre Dame och Lejonkungen 3, och just det Lilla sjöjungfrun 2 också).

Upp idag, sovmorgon för visso. Magen gör ont men pengarna lockar. Ner till jobbet och en trasig kassa och noll kunder. Försökte söndagsmysa så gott det gick i alla fall på fina Twilfit. Hem igen och nu är det plugg resten av kvällen. Jag försöker anamma det jag lär mig, som att attityd och inställning kan flytta berg. Men hamnar i en negativ spiral där jag läser i 2 min och sen har paus i 20...

Det här blir kul snart va? Rädda mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker vi ska boka in bästishäng ett par timmar en kväll, och så belönar vi varandra med typ helkroppsmassage. Med oljor och tända ljus och allt det där. Nu kanske det lät lite väl erotiskt, men du fattar grejen va? :*:*

2012-09-09 @ 20:59:08
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0