(i kissed you to the) morninglight.

Hemma idag och är sjuk, magen som kraschat ger inte med sig och en oroväckande förkylning tränger sig på. Gör det bästa av situationen och äter jordnötssmör-smörgåsar och pluggar ikapp (ja jag är efter) så mycket jag bara orkar. Försöker bråka med CSN och e-legitimation som kräver att jag åker till en bankomat(?)... Fick förresten en så himla fin kommentar om att jag nog inte verkade sminka mig så mycket men var fin ändå. Scrollade ner på bloggen och såg att det var en bild med smink, en.... What to say i'm a natural beaty! Eller så har det bara med att göra att jag är så enormt ointresserad. Men ögonbrynspennan åker på varenda dagi alla fall!
Den här veckan är det bara skola två dagar men den innehåller också fältstudie med grymma tjejer, minnesexperiment på skolan och introdag, alltså jävligt viktigt att jag blir frisk nu och får behålla lite mat. Ska däremellan lyckas plugga och kanske ta mig ut i solen lite så att nosen får lite d-vitamin. På fredag kommer mormor, Nöne och hundarna och jag ska försöka klämma in lite tid med dem mellan jobbpassen också. Lite ompyssling står högt på önskelistan!
Nej, nu ska jag försöka få i mig något mer och sen blir några timmars läsning om attityder, fördomar och det social jaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0