athos, pathos, aramis och d'artagnan!

Är påväg mot stan och mys/plugg-frukost med Saris. Välbehövligt i tider av sitta uppe till ett med kurslitteratur och konstant hunger. Skolan försöker verkligen knäcka mig men jag kämpar hårdare och faktumet att det jag läser faktiskt är sjukt intressant gör det lite lättare :)
Igår var Patz och jag på Stadsteatern l och såg de tre musketörerna, den var überbra!!!!!! Och vi hade awsome platser och satt bredvid ett gäng gymnasieelever som la ribban med enorma applåder och busvisslingar, härligt! Innan åt vi holländska minipannkakor med nutella, de var apgoda. I eftermiddag ska jag för första gången på fyra månader tillbaka till Birkamyntet och babysarna, är både nervös och enormt pepp så vi får se hur det blir. Ha en fin Lill-lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0