thursday 25!

Sitter på bussen mot Slussen, har precis avnjutit lite sovmorgon och några gurkmackor. Det är riktigt kallt ute idag, kylan bet i mina kinder och jag drog armarna om mig. Det måste varit frost i morse. Kroppen ömmar, men på ett bra sätt. P-staven är ute ur armen och igår hoppade jag hopprep och styrketränade en stund på kvällen, måste försöka hålla i det här nu.

Är påväg till skolan för lite feedback på rapporten som blev godkänd!!! Så himla glad och lättad verkligen, pjuh.
Idag åker Patz till Västerås och jag ska öva på att vara ensam. Kanske inte ens märker det då jag har massa pyssel och plock inför imorgon och helgen. Högskoleprovsövningar, läsa biologiboken och kanske få i mig middag står också högt på listan.

Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0