onsdagsljuvligheter.

Idag blev vi nästan helt klara med rapporten, bara finlir kvar nu och sen ska den bara skickas in och aldrig tänkas på tills vi får reda på om den är godkänd eller inte. Fy tusan så skönt, det innebär liksom att jag hinner gå på bio med Patz och hans familj imorgon, att jag hinner plugga lite annat ikväll, att jag hinner träffa Matilda på fredag och dricka öl med Sara. Amen fy fan va bra. Och imorgon är det sovmorgon en liten stund men tänkte ställa klockan och ge mig ut om det inte vräker ner regn. 
För att belöna mig själv (och en pojkvän som slet i tvättstugan) köpte jag ä n t l i g e n en Situation Stockholm och tre lysande gerberor att lysa upp mörkret med. Nu har vi ätit middag och jag har tagit en ruta mörk choklad och är redo för korrläsning. Ljuv onsdagkväll! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du!!

2012-10-17 @ 21:20:29
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0