man jobbar övertid, för lite bröd och vin.

Kursen vi läser handlar om synapser, celler och nerver. En tiosidig vetenskapligt utformad rapport ska in om två veckor och ska vara så exakt och precis som möjligt. Jag ska kunna räkna standardsvvikelser och medianer och göra diagram och histogram hit och dit. Patric är i Örebro och har the time of his life och vårt kylskåp ekar förjävla tomt. Jag har fått mitt fjärde REK av icabanken och hoppas att inte även detta fjärde ska bringa med sig 45 minuter telefonkö. Nu ska jag köpa pizza och gnälla vidare över mina i-landsproblem i tystnad. Imorgon väntar fem timmars jobb igen på Twillan och sen mys med Sandra, thank god. Trevlig lördag.
(Det var überbra igår i alla fall med roliga lampor och goda drinkar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0