Lill-lördag!

Sitter på bussen och gullar med min nyaste kastanj som Julia tryckte ner i min jacka (med bästaste brutalitet) i lördags när vi var i Mäkardalen på fest. I lurarna går Mumford and Sons Babel som är så grymt bra att det är det enda album jag lyssnar på för tillfället. Har gjort en heldag i skolan med sömnpillret biologisk psykologi... Ska snart ändra uppfattning om det där, kanske de två timmar jag nu ska lägga på att läsa om det. Det regnar ju ändå ute så få kan man koka lite te och mysa ner i soffan med pojkvän, hallon&mango och böckerna. Ikväll har jag en dejt med Agneta och Johanna som jag känt hela mitt liv men träffar väldigt sällan så det ska bli kul! Och nästa helg ska jag hem till Karlstad, jippi på det. Är dock superledsen över att missa Örebro och finaste Jessi&Flexi i helgen. Mamma tyckte jag skulle åka över kvällen men jag är inte så flexibel... Åh nu ska jag snart hugga in på lite grönsakssoppa från igår. Glad Lill-lördag!


Kommentarer
Postat av: jess

och som vi är ledsna här då! så satans tråkigt!

2012-10-03 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0