granatäpple, paprika och fejk-fredagsmys.

Direkt från mobilen - igen. Känns som om jag aldrig startar min dator nu för tiden, ja förutom för att betala alla räkningar då.. Men fet var inte det jag ville berätta, snarare om att jag varit matansvarig i veckan! Nu kan man ju tro att vi alltså svält men icke, jag har presterat. Grönsakssoppa med råbilliga råvaror (lite fyndigt där) och hembakt sirapsbröd. Köttfärsfyllda paprikor med massa ost och morötter (trodde alltså att jag uppfunnit detta men nej, det hade jag INTE enligt mina klassisar). Det blev kalasgott i alla fall. Och nu ikväll har vi ätit sallad med halloumi, kryddkorv och granatäpple, perfekt paus mellan böckerna. Och ja, jag önskar att blogg-appen gjorde det möjligt att lägga bilderna på andra ställen än i rad längst ner men kör på! Imorgon är det fredag och jag och Anna ska träna.. Görkul!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/430713/images/2012/pic_506def769606ee01a2fda421.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0