well you could just give me a basket of fruit.

I brist på någon vett i och med att min bikini är borta, det går åt skogen på grey's och stockholm har förvandlats till en liten slaskpool så tänkte jag att frukt är ju gott. 
Igår var min lilla morbror här på middag, vi gjorde paprikasoppa som blev gudomlig. Drack rödvin och öl och diskuterade lätt allt som finns i hela världen. Jag tycker det är mysigt med släkt, att man delar upplevelser och att man har något magiskt band med dem (de flesta alltså). Nu ska jag försöka bryta mig in i mitt grupparbete som openoffice hitills förvägrat mig. Sen väntar coleslaw och korvstroganoff. Måste tagga tenta också. Kämpa i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0