tentor, helgen och grey's.

Det förra inlägget skrev jag för någon vecka sedan, men har varit ute internet sen dess och inte kunnat publicera. Men så idag fick det komma upp. Idag har jag skrivit tenta, firat 18 månader tillsammans med bästa och ätit lunch med Anna på Odenplan. Ligger i sängen och lyssnar på vinden som är som en liten ministorm utanför fönstrena. Känner mig lite rastlös, oktober har bara flugit förbi på grund av den här kursen, galet! Och nu är jag liksom ledig hela imorgon! Och på lördag kommer mormor efter några timmars jobb för att hålla mig sällskap när Patz drar till varmare breddgrader. Tror absolut att det blir en fin helg som imorgon ska invigas med pizza, öl och lite sköna tjejer här hemma. Sånt jag gillar. Nu är det nog i alla fall dags för lite grey's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0