november.

Jag är så värdelös. Kan inte höra av mig till vänner, inte välja rätt program till i vår, inte koka gröt utan att översalta. Inte få min relation att vara exakt lika spännande som de första veckorna, inte diska rent vinglasen, inte klara av ett enkelt grupparbete. Klarar inte av att jag inte orkar gå ut när novembersolen lyser så jävla starkt den bara kan. Är så värdelös att jag inte förstår mina engelska helvetesartiklar som ska vara lästa och förstådda tills torsdag. Det enda som lyser upp mitt svarta humör är när de rosa byxorna är enklare att dra på sig äntligen. Äter två knäckemackor till frukost trots att det finns rostbröd och apelsinmarmelad. Kokar gröt till lunch, har lite kanel på. November, fylld med sol och de första frostnätterna är ändå så jävla värdelös. Precis som jag just nu, helt jävla ärligt och äckligt värdelös.


Kommentarer
Postat av: Lisa S

you go girl:) här är det ingen som är värdelös :)

2012-11-13 @ 14:21:10
Postat av: Maja

Men nej, du är inte värdelös! Puss! Snart blir det jul och mys, då kommer allt kännas lättare. Baka lussebullar eller knäck fast det är för tidigt.

2012-11-13 @ 17:23:20
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Sara

Du är långt ifrån värdelös och så är det bara. Jag älskar dig.

2012-11-13 @ 21:35:46
URL: http://slitet.blogg.se
Postat av: Julia L

Du är bäst ju!

2012-11-14 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0