life's not a bitch, life's YOUR bitch.

Att hitta vad som gör en glad trots totalmörker och konstant gråhet, plus självklart frustrerande grupparbeten. 
Som att simma, dyka som en delfin och ta sig från kant till kant snabbare än någonsin innan, eller skypa mer morbror och skratta i den varma sängen och veta att han har det så bra i Norge. Eller bowla sönder sina knän och fingrar mot sin pappa och pojkvän. Eller titta på extremt mycket disneyfilmer och grey'savsnitt för att allt löser sig. Drömma, känna att man kan åka till Afrika och volontära fortfarande. Jag är i ett vi, men vi:et måste klara av mig och det jag måste göra i livet. Det finns ingen tid att vänta. Och ja, en till grej på listan som man får vara: cheesy! Jag är som en läcker mjuk brieost. Nu struttar jag ensam omkring i lägenheten med en fläta på huvudet och med mumford and sons på hög volym. Lycka en torsdag. 

Kommentarer
Postat av: Filip

åk skidor !

2012-11-24 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0