I sitting here in an boring room, it's just antother rainy afternoon.

Det är fredag, klockan är 16.12 och nu är det mörkt. Slut på dagen för mig. Hjärnan är alldeles sömning och seg eftersom jag inatt låg i sängen i tolv timmar. La mig kvart i nio för att lugna myrorna i kroppen och för att det inte fanns någonting för mig att göra. Ingen ork eller lust. 
I morse åt vi frukost i Gamla stan och han pussade på mig hela tiden, sa att han ville att jag skulle komma imorgon. Sen följde jag honom till tåget, stod där och såg det rulla iväg på spåret med mig kvar i Stockholm. Sen dess har jag ätit en halv matlåda och sett fyra grey'savsnitt. 
Jag är nere nu, ser ut som träden på gatorna och har dimma runt organen. Längtar tills det är över. Drömmer om sommar och hundar. 

Kommentarer
Postat av: Lisa S

upp med humöret kämpa kämpa :)

2012-11-16 @ 16:45:19
Postat av: Sara

Man får vara det ibland <3

2012-11-16 @ 20:14:26
URL: http://slitet.blogg.se
Postat av: Tildis

Julia Friberg, keep your head high. Hösten är en ren depp period men snart är det december och då kommer snön. Det blir ljusare ute! Puss på dig<3

2012-11-16 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0